Frits Rijksbaron freelance copywriter/conceptmaker voor reclamebureaus, webdesigners en rechtstreeks voor opdrachtgevers . Specialismen: Thema, DM, SP
Werkt(e) voor o.a.: Bijenkorf, V&D, Hema, Pearle, Super de Boer, United Biscuits, Côte d'Or, Iglo, Unox, Collectieve Pluimvee & Eieren, Beiersdorf, Oil of Olaz, Drum, DE koffie en thee, Postbank, ABN Amro, ING Bank, PTT Post, KPN Telecom, Libertel, Telfort, O2, Hyundai, Suzuki, Lancia, Peugeot, Citroën, Nissan, Saab, Overheid, Dobbelman, Sunil, Jif, Delta Lloyd, Amev, Robeco, OHRA, Sony, Philips, Bokma, Hartevelt, Bavaria, Oranjeboom, Brand bier, Veilig Verkeer Nederland, Shell, BP, Mobil, EuroDisney, Perscombinatie, HP/De Tijd, Elsevier, VNU Dagbladen, Algemeen Dagblad, VPRO, VARA, Scoot, MoDoVanGelder, De Hypotheker, A2000, Telekabel, Apple Computers, InterAccess, EDF, Leo Pharma, Koningin Wilhelmina Fonds, Greenpeace, Proefdiervrij, Nierstichting, Aids Fonds, Amnesty, Amsterdam Sinfonietta, RAF Electronics, Kijkshop, Arboned, Servex
Prijzen, vermeldingen & nominaties voor o.a.:
Bijenkorf 'Drie Dwaze Dagen' (Effie), Bijenkorf (ADCN), Pearle 'Zien is overleven' (Effie, Gouden Esprix, Accent, ProAward of Excellence), Collectieve Pluimvee & Eieren 'Kip 't meest veelzijdige stukje vlees' (Effie), Lassie ‘De rijstleider van Nederland’ (Effie), Brand (ADCN), Bokma (ADCN), Sony camcorder (ADCN), Sony TV (ADCN), Robeco (ADCN), Oranjeboom (Film & TV festival New York), VNU Dagbladen (Gouden Brief), Veilig Verkeer Nederland (ADCN), Iglo (ADCN), Servex postercampagne (ADCN).