Een krasje, een deuk of een flinke autoschade. Daar schrikt men bij Autoschadebedrijf Robben in Bergen op Zoom niet van terug. Schade is vervelend en ontstaat altijd op een ongelegen moment. Sjef en Susie Robben spelen daar met hun personeelsleden flexibel op in. Daarom heeft het bedrijf sinds de oprichting een forse groei doorgemaakt. Voortdurend worden er nieuwe investeringen gedaan, zowel in apparatuur als gereedschappen, om uitsluitend kwaliteitswerk te leveren.
De klantenkring bestaat uit autobedrijven en particulieren. De service en kwaliteit die Robben levert is er de oorzaak van dat autobedrijven uit de wijde omgeving hun schadeauto’s voor herstel komen aanbieden. "Graag als nieuw retour" is een vrijwel dagelijks gehoorde instructie, als er weer een auto wordt gebracht. "Alsof er niets gebeurd is", zegt Robben als hij een auto na herstel weer aflevert.
De particuliere markt is voor het bedrijf een duidelijke groeimarkt. De mond-tot-mond reclame doet uitstekend werk. Want ook wie zelf voor de schade opdraait kan bij Robben rekenen op een ‘eerlijke prijs’. Vanzelfsprekend kunt u altijd om een vrijblijvende prijsopgave vragen.