Visie
Vooruitstrevende merken (bedrijven, instellingen, producten, diensten, concepten) zoeken nu en in de toekomst steeds meer naar intrinsiek en extrinsiek onderscheid om beter te kunnen presteren.
Missie
NW12 helpt het merk van een opdrachtgever te bouwen (strategie), het onderscheid te visualiseren (ontwerp) en via alle mogelijke middelen (cross mediaal) bekendheid en voorkeur te geven aan dit merk.
This is what we are
Form follows function. De juiste mix tussen strategische uitgangspunten en ontwerp.
Simplicity is the last thing to learn. Direct, ongecompliceerd, no-nonsense.
Small teams, large results. Gecommitteerde klantteams. Oplossingen vanuit
een netwerk van kleine gespecialiseerde bedrijven.
Workers are owners. Platte organisatie, verantwoordelijkheid bij de mensen. Dus een hoge mate van betrokkenheid bij de klant.
Managing perceptions. Kwaliteit = verwachting - perceptie. U weet bij ons wat u krijgt. Begroting, planning, offerte = factuur. Onze organisatie en processen zijn ingericht conform ISO-certificering.
Do you want anything else? Pro-actief. Vooruitdenken, meedenken. Op de stoel van de klant gaan zitten.